Qlicks

Over Tommy Teleshopping

De nummer 1 van Nederland en België in de categorie Direct Response TV. Met ruim 100 uur TV zendtijd per week is Tommy Teleshopping een van de bekendste merken van Nederland. Dagelijks kijken duizenden consumenten naar de commercials van Tommy Teleshopping en bestellen producten via het Call Center of via de webshop van Tommyteleshopping.

Onze samenwerking gaat terug naar begin 2010. In de afgelopen 10 jaar hebben wij samen met Tommy Telshopping geïnvesteerd in een zeer effectieve en succesvolle webwinkel. In 2020 is de keuze gemaakt om over te stappen naar Magento 2.

Project informatie

E-commerce platform

Magento 2

Opdracht

Platform Migratie / re-design

Specials

  • Personalisatie
  • Eigen Design
  • Integratie SAP

Het project

De opgebouwde kennis over de afgelopen jaren mag niet verloren gaan. Belangrijke conversie verhogende functionaliteiten zijn overgenomen in het nieuwe Magento 2 platform. Het design heeft een subtiele face lift gekregen.

Het resultaat

De nieuwe webwinkel is in februari 2021 live gegaan. De eerste reacties en resultaten zijn goed. Ook de komende jaren zullen wij samen met Tommy Teleshopping blijven investeren in verder groei! Wij kijken er naar uit!